lunedì 14 ottobre 2019

ramona c






I have always said that social virtual is a beautiful showcase or rather a wonderful eternal exhibition of art and culture in general, today I dwell on this artist, ramona, known in instagram through the vision of her paintings, they impressed me positively, because I found a clear vision of sensuality and in some ways eroticism, the intriguing looks of the figures she painted, sometimes self-portraits sometimes simple people, sometimes imaginary bodies, but like all artists free to interpret what people is.
the looks, I said, impressions, languid and voluptuous, simply of woman, the woman who always emanates a perfume of beauty, as the artist often describes, the naked body that is synonymous with freedom, without shame without taboo.
all this is wonderful for me, and I honored the artistic expressiveness of this talented artist on the blog. my compliments.
I conclude by saying that art is an evolution of itself and no compromise, extreme freedom.

maurizio Barraco

ho sempre detto che i social virtual sono una bellissima vetrina o meglio una meravigliosa esposizione eterna dell'arte e della cultura in gnerale, oggi mi soffermo su questa artista, ramona, conosciuta in instagram attraverso la visione dei suoi dipinti, mi hanno colpito positivamente, perche ho trovato una visione libera della sensualità e per certi versi dell'erotismo, gli sguardi intriganti delle figure da lei dipinte, a volte autoritratti a volte persone semplici, a volte corpi immaginari, ma come tutti gli artisti liberi di interpretare cio che la gente è. 
gli sguardi, dicevo, impressioni, languidi e voluttuosi, semplicemente di donna, la donna che emana sempre un profumo di bellezza, come tante volte l'artista descrive, il corpo nudo che sinonimo di libertà, senza vergogne senza tabù. 
tutto questo è meraviglioso per me, ed io ho omaggiato nel blog l'espressività artistica di questa bravissima artista. i miei complimenti.

concludo dicendo che l'arte è evoluzione di se stessa e nessun compromesso, estrema libertà.

Ramona C. (all painting is sign with Ramoness)
Country România, city- Piatra Neamț

Nessun commento:

Posta un commento